Wat ga je doen?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor inwoners met vragen over paspoorten, identiteitskaarten, verhuizingen en meer. Of het nu aan de balie, telefonisch of digitaal is: jij zorgt dat inwoners snel en correct geholpen worden.
Je verwerkt aanvragen, controleert documenten en schakelt waar nodig met collega’s om de dienstverlening soepel te laten verlopen. Je bewaakt de geldende regels en zorgt tegelijkertijd voor een persoonlijke aanpak.
Je taken:
- Ontvangen en ondersteunen van inwoners bij uiteenlopende vragen en verzoeken;
- Controleren en verwerken van documenten en aanvragen in het systeem;
- Beantwoorden van vragen via balie, telefoon en e-mail;
- Samenwerken met verschillende teams om processen te verbeteren;
- Actief meedenken over hoe je dienstverlening nog klantvriendelijker kan.
Wie ben jij?
Je bent een klantgerichte professional die makkelijk contact legt, ook als het druk is of een vraag complex. Je hebt een servicegerichte houding en weet inwoners gerust te stellen.
Je beschikt over:
- Minimaal mbo-4 werk- en denkniveau;
- Ervaring in klantcontact, bij voorkeur binnen burgerzaken of vergelijkbare gemeentelijke functies;
- Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Kennis van relevante wet- en regelgeving is een pré;
- Ervaring met systemen zoals Key2 Burgerzaken of vergelijkbaar is een plus;
- Stressbestendigheid, flexibiliteit en een professionele instelling.
Waarom deze functie?
Wil jij het verschil maken in de dienstverlening voor inwoners en zorgdragen voor een soepele, vriendelijke afhandeling van burgerzaken? Solliciteer dan nu en zet jouw klantgerichte talent in voor de maatschappij.




Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een doortastende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 2 vestigingen: Amsterdam & Den Haag. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? We helpen je graag verder
Wat ga je doen?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor inwoners met vragen over paspoorten, identiteitskaarten, verhuizingen en meer. Of het nu aan de balie, telefonisch of digitaal is: jij zorgt dat inwoners snel en correct geholpen worden.
Je verwerkt aanvragen, controleert documenten en schakelt waar nodig met collega’s om de dienstverlening soepel te laten verlopen. Je bewaakt de geldende regels en zorgt tegelijkertijd voor een persoonlijke aanpak.
Je taken:
- Ontvangen en ondersteunen van inwoners bij uiteenlopende vragen en verzoeken;
- Controleren en verwerken van documenten en aanvragen in het systeem;
- Beantwoorden van vragen via balie, telefoon en e-mail;
- Samenwerken met verschillende teams om processen te verbeteren;
- Actief meedenken over hoe je dienstverlening nog klantvriendelijker kan.
Wie ben jij?
Je bent een klantgerichte professional die makkelijk contact legt, ook als het druk is of een vraag complex. Je hebt een servicegerichte houding en weet inwoners gerust te stellen.
Je beschikt over:
- Minimaal mbo-4 werk- en denkniveau;
- Ervaring in klantcontact, bij voorkeur binnen burgerzaken of vergelijkbare gemeentelijke functies;
- Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Kennis van relevante wet- en regelgeving is een pré;
- Ervaring met systemen zoals Key2 Burgerzaken of vergelijkbaar is een plus;
- Stressbestendigheid, flexibiliteit en een professionele instelling.
Waarom deze functie?
Wil jij het verschil maken in de dienstverlening voor inwoners en zorgdragen voor een soepele, vriendelijke afhandeling van burgerzaken? Solliciteer dan nu en zet jouw klantgerichte talent in voor de maatschappij.




Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een doortastende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 2 vestigingen: Amsterdam & Den Haag. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? We helpen je graag verder
Solliciteren
Ga de uitdaging aan
Stap 1. Kennismaken
Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.
Stap 2. Inventariseren
We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.
Stap 3. Introduceren
Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.
Stap 4. Plaatsing
Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?