HR & Back Office Medewerker NOVÉMBER.

  • MBO

  • Vast / Tijdelijk

  • Zuid-Holland

  • MBO

  • Vast / Tijdelijk

  • Zuid-Holland

Wij zijn opzoek naar een resultaatgericht persoon die steengoed het overzicht kan bewaren en die streeft naar het antwoorden van de meeste vragen voor ze überhaupt gesteld worden.

Geplaatst op: 26 april 2023

Wat ga je doen?

Je zorgt dat nieuwe én bestaande werkprocessen soepel en efficiënt verlopen. Voor het realiseren van een excellente dienstverlening ben je in staat om breed te denken en werk je nauw samen met je directe collega’s binnen sales en recruitment. Je levert met jouw opgedane kennis en ervaring een waardevolle bijdrage aan het opzetten van HR-projecten op het gebied van o.a. de implementatie van nieuwe HR-systemen. Je bent verantwoordelijk voor:

  • Implementeren van (nieuwe) HR-processen;
  • Controleren van urenregistraties;
  • Uitwerken en doorvoeren van plaatsingen;
  • Verzorgen van input voor diverse rapportages;
  • Maken van een plan van aanpak ziekteverzuim
  • Verantwoordelijk voor (interne) opleidingen;
  • Onderhouden van contacten met gedetacheerde krachten;
  • Aanmaken van contracten en doorvoeren van mutaties;
  • Beantwoorden van (complexere) vragen voortvloeiend uit diverse cao’s, en mutaties in-, door- en uitstroom;
  • Uitvoeren van interne controles & checks op het gebied van facturen, payroll en (complexere) mutaties.

Wie ben jij?

Je kunt je nieuwe omgeving en situaties snel eigen maken. Je hebt focus, lef en daadkracht. Hiermee weet je de beoogde doelstellingen te realiseren in een snelgroeiende organisatie.

Je beschikt over:

  • MBO+ – HBO werk- denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen een uitzendorganisatie;
  • Up 2 date kennis van geldende wet- en regelgeving op gebied van arbeid & sociale zekerheid;
  • Cijfermatig inzicht en je kunt foutloos contracten opstellen;
  • Opleiding bijvoorbeeld op het gebied van HR, bedrijfskunde of bedrijfsadministratie;
  • Uitgebreide kennis op minimaal 1 van de volgende onderwerpen; payrolling, implementatie HR-systemen, verzuim en pensioenen.

Wie zijn wij?

NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen. Den Haag, Haarlem en Amsterdam. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Jessica

Hallo HR & Back Office Medewerker NOVÉMBER.

Word jij onze nieuwe collega?

Deel deze vacature

Wat ga je doen?

Je zorgt dat nieuwe én bestaande werkprocessen soepel en efficiënt verlopen. Voor het realiseren van een excellente dienstverlening ben je in staat om breed te denken en werk je nauw samen met je directe collega’s binnen sales en recruitment. Je levert met jouw opgedane kennis en ervaring een waardevolle bijdrage aan het opzetten van HR-projecten op het gebied van o.a. de implementatie van nieuwe HR-systemen. Je bent verantwoordelijk voor:

  • Implementeren van (nieuwe) HR-processen;
  • Controleren van urenregistraties;
  • Uitwerken en doorvoeren van plaatsingen;
  • Verzorgen van input voor diverse rapportages;
  • Maken van een plan van aanpak ziekteverzuim
  • Verantwoordelijk voor (interne) opleidingen;
  • Onderhouden van contacten met gedetacheerde krachten;
  • Aanmaken van contracten en doorvoeren van mutaties;
  • Beantwoorden van (complexere) vragen voortvloeiend uit diverse cao’s, en mutaties in-, door- en uitstroom;
  • Uitvoeren van interne controles & checks op het gebied van facturen, payroll en (complexere) mutaties.

Wie ben jij?

Je kunt je nieuwe omgeving en situaties snel eigen maken. Je hebt focus, lef en daadkracht. Hiermee weet je de beoogde doelstellingen te realiseren in een snelgroeiende organisatie.

Je beschikt over:

  • MBO+ – HBO werk- denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen een uitzendorganisatie;
  • Up 2 date kennis van geldende wet- en regelgeving op gebied van arbeid & sociale zekerheid;
  • Cijfermatig inzicht en je kunt foutloos contracten opstellen;
  • Opleiding bijvoorbeeld op het gebied van HR, bedrijfskunde of bedrijfsadministratie;
  • Uitgebreide kennis op minimaal 1 van de volgende onderwerpen; payrolling, implementatie HR-systemen, verzuim en pensioenen.

Wie zijn wij?

NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen. Den Haag, Haarlem en Amsterdam. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Jessica

Hallo HR & Back Office Medewerker NOVÉMBER.

Word jij onze nieuwe collega?

Deel deze vacature

Ga de uitdaging aan

Stap 1. Kennismaken

Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.

Stap 2. Inventariseren

We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.

Stap 3. Introduceren

Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.

Stap 4. Plaatsing

Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?