Management Ondersteuner
Een afdeling kan draaien zonder de manager, maar niet zonder de management ondersteuner…
Herken jij jezelf hierin? Ben jij het ongekende multi talent die haarfijn aanvoelt wat er moet gebeuren? Kun je open communiceren en ben je proactief?
Onderneem dan nu actie!
Geplaatst op: 12 juni 2023
Wat ga je doen?
Jij bent een goede planner en organisator en kan het overzicht behouden. Daarnaast ben je proactief, accuraat, communicatief vaardig, stressbestendig en betrouwbaar. Jij komt met creatieve oplossingen voor complexe agenda’s en je kan je goed staande houden in een dynamische omgeving. Je bent verantwoordelijk voor de onderstaande zaken:
- Ondersteunen van teammanagers;
- beheren van de agenda en beantwoorden van e-mails;
- het organiseren van bijeenkomsten, vergaderingen overleggen;
- ontvangen van bezoekers en tijdelijke en nieuwe medewerkers;
- het maken van overzichten.
Wie ben jij?
- Een afgeronde vmbo of mbo niveau 4 opleiding, in de richting van of aangevuld met een secretariële opleiding;
- kennis van Microsoft Office en/of Office365;
- minimaal 2 jaar ervaring in een secretariële functie, bijvoorbeeld als managementondersteuner, secretaresse, management assistent of vergelijkbaar, bij voorkeur bij een gemeente;
- uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.




Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen. Den Haag, Haarlem en Amsterdam. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Sanne
Wat ga je doen?
Jij bent een goede planner en organisator en kan het overzicht behouden. Daarnaast ben je proactief, accuraat, communicatief vaardig, stressbestendig en betrouwbaar. Jij komt met creatieve oplossingen voor complexe agenda’s en je kan je goed staande houden in een dynamische omgeving. Je bent verantwoordelijk voor de onderstaande zaken:
- Ondersteunen van teammanagers;
- beheren van de agenda en beantwoorden van e-mails;
- het organiseren van bijeenkomsten, vergaderingen overleggen;
- ontvangen van bezoekers en tijdelijke en nieuwe medewerkers;
- het maken van overzichten.
Wie ben jij?
- Een afgeronde vmbo of mbo niveau 4 opleiding, in de richting van of aangevuld met een secretariële opleiding;
- kennis van Microsoft Office en/of Office365;
- minimaal 2 jaar ervaring in een secretariële functie, bijvoorbeeld als managementondersteuner, secretaresse, management assistent of vergelijkbaar, bij voorkeur bij een gemeente;
- uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.




Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen. Den Haag, Haarlem en Amsterdam. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Sanne
Ga de uitdaging aan
Stap 1. Kennismaken
Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.
Stap 2. Inventariseren
We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.
Stap 3. Introduceren
Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.
Stap 4. Plaatsing
Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?