Wat ga je doen?
Als toegangsmedewerker sociaal domein ben jij de eerste schakel voor inwoners met vragen en hulpvragen binnen het sociaal domein. Jij zorgt voor één duidelijk en toegankelijk ingang, telefonisch en digitaal, waarbij je inwoners snel en deskundig op weg helpt.
Jouw taken zijn onder andere:
- Het eerste aanspreekpunt zijn voor inwoners via telefoon en digitale kanalen;
- Behandelen van digitale meldingen, waar nodig aanvullende informatie opvragen en de melding afhandelen door doorverwijzing naar de juiste afdeling of externe partij;
- Zelf zoveel mogelijk (complexe) vragen beantwoorden over producten en regelingen binnen het sociaal domein of inwoners helpen de juiste informatie te vinden;
- Tijdens telefoongesprekken inschatten of een hulpvraag via een gemeentelijke voorziening kan worden opgelost en zo ja, dit registreren en inwoners ondersteunen bij het vinden van de juiste aanvraagformulieren;
- Nauw samenwerken met andere teams binnen het sociaal domein om inwoners zo snel en eenvoudig mogelijk te helpen;
- Actief meedenken over verbeteringen in de dienstverlening om de toegang voor inwoners te vereenvoudigen.
Wie ben jij?
- Je hebt ervaring met gemeentelijke dienstverlening binnen het sociaal domein en kennis van sociale en collectieve voorzieningen;
- Je beschikt minimaal over mbo+/mbo-4 werk- en denkniveau;
- Ervaring met klantcontact is voor jou vanzelfsprekend;
- Ervaring met systemen als Suite voor het Sociaal Domein en Suite voor Sociale Regie is een pré;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je hebt een sterk probleemoplossend vermogen en toont een professionele, empathische houding;
- Je kunt met inwoners meedenken, maar neemt ook regie waar nodig;
- Je bent digitaal vaardig en schakelt makkelijk tussen verschillende systemen en taken;
- Je staat stevig in je schoenen, bent flexibel en communicatief sterk.
Waarom deze functie?
Omdat jij het verschil maakt in het leven van inwoners door ze snel en vakkundig te helpen bij hun vragen en hulpvragen. Je zorgt voor een soepele en heldere toegang tot het sociaal domein, waarbij je klantgerichtheid en samenwerken centraal staan. Wil jij impact maken en bijdragen aan een toegankelijke gemeentelijke dienstverlening? Dan maken we graag kennis!
Wil je meer weten of direct solliciteren? Neem contact met ons op!




Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een doortastende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 2 vestigingen: Amsterdam & Den Haag. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Martijn
Wat ga je doen?
Als toegangsmedewerker sociaal domein ben jij de eerste schakel voor inwoners met vragen en hulpvragen binnen het sociaal domein. Jij zorgt voor één duidelijk en toegankelijk ingang, telefonisch en digitaal, waarbij je inwoners snel en deskundig op weg helpt.
Jouw taken zijn onder andere:
- Het eerste aanspreekpunt zijn voor inwoners via telefoon en digitale kanalen;
- Behandelen van digitale meldingen, waar nodig aanvullende informatie opvragen en de melding afhandelen door doorverwijzing naar de juiste afdeling of externe partij;
- Zelf zoveel mogelijk (complexe) vragen beantwoorden over producten en regelingen binnen het sociaal domein of inwoners helpen de juiste informatie te vinden;
- Tijdens telefoongesprekken inschatten of een hulpvraag via een gemeentelijke voorziening kan worden opgelost en zo ja, dit registreren en inwoners ondersteunen bij het vinden van de juiste aanvraagformulieren;
- Nauw samenwerken met andere teams binnen het sociaal domein om inwoners zo snel en eenvoudig mogelijk te helpen;
- Actief meedenken over verbeteringen in de dienstverlening om de toegang voor inwoners te vereenvoudigen.
Wie ben jij?
- Je hebt ervaring met gemeentelijke dienstverlening binnen het sociaal domein en kennis van sociale en collectieve voorzieningen;
- Je beschikt minimaal over mbo+/mbo-4 werk- en denkniveau;
- Ervaring met klantcontact is voor jou vanzelfsprekend;
- Ervaring met systemen als Suite voor het Sociaal Domein en Suite voor Sociale Regie is een pré;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je hebt een sterk probleemoplossend vermogen en toont een professionele, empathische houding;
- Je kunt met inwoners meedenken, maar neemt ook regie waar nodig;
- Je bent digitaal vaardig en schakelt makkelijk tussen verschillende systemen en taken;
- Je staat stevig in je schoenen, bent flexibel en communicatief sterk.
Waarom deze functie?
Omdat jij het verschil maakt in het leven van inwoners door ze snel en vakkundig te helpen bij hun vragen en hulpvragen. Je zorgt voor een soepele en heldere toegang tot het sociaal domein, waarbij je klantgerichtheid en samenwerken centraal staan. Wil jij impact maken en bijdragen aan een toegankelijke gemeentelijke dienstverlening? Dan maken we graag kennis!
Wil je meer weten of direct solliciteren? Neem contact met ons op!




Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een doortastende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 2 vestigingen: Amsterdam & Den Haag. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Martijn
Solliciteren
Ga de uitdaging aan
Stap 1. Kennismaken
Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.
Stap 2. Inventariseren
We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.
Stap 3. Introduceren
Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.
Stap 4. Plaatsing
Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?