Adresonderzoeker
Word een essentieel onderdeel van een van de bloeiende gemeentes in Noord-Limburg als adresonderzoeker! Jouw nauwkeurigheid en motivatie zijn de sleutel tot het waarborgen van accurate en up-to-date adresgegevens voor een gemeente. Maak een verschil door de juistheid van registraties te garanderen en onjuistheden te identificeren conform wet- en regelgeving.
Geplaatst op: 7 maart 2024
Wat ga je doen?
Voor een gemeente in de regio Noord- Limburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en nauwkeurige adresonderzoeker om het team te versterken. Als adresonderzoeker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van onderzoek naar adresgegevens om ervoor te zorgen dat de gemeentelijke administratie accuraat en up-to-date is. Je speelt een cruciale rol bij het waarborgen van de juistheid van onze registraties, het identificeren van onjuistheden en het bijwerken van de gegevens conform de geldende wet- en regelgeving.
Jouw taken zijn:
- Het opstarten en beoordelen van aanvragen briefadressen;
- Het analyseren en beoordelen van de verlengingen briefadressen;
- Het opstellen en versturen van (standaard)brieven, voornemens en besluiten;
- Het opstarten, uitvoeren en beëindigen van adresonderzoeken in Key 2 Burgerzaken;
- Analyseren en rapporteren van signalen omtrent juistheid van BRP gegeven;
- Onderzoek doen naar juiste adresgegevens van inwoners, waarbij gebruik gemaakt wordt van deskresearch, maar huisbezoek ook onderdeel kan zijn.
Wie ben jij?
De adresonderzoeker waar wij naar op zoek zijn, beschikt over onderstaande:
- Je hebt ervaring met het opstarten en uitvoeren van adresonderzoeken;
- Je bent administratief sterk (accuraat);
- Je beschikt over goede gespreksvaardigheden. Je hebt een daadkrachtige persoonlijkheid, en durft (de ongemakkelijke) vragen te stellen;
- Mbo werk- en denkniveau;
- Ervaring met het beoordelen van briefadressen;
- Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden en in staat om te communiceren met verschillende partijen. Hierbij kan je denken aan de communicatie naar de inwoner en de interne communicatie;
- Je bent stressbestendig en je schrikt niet van verbale agressie;
- Gedegen kennis van computersystemen, alsmede een goede typevaardigheid;
- Ervaring met het werken in Key2 Burgerzaken;
- Je bent 32-36 uur per week beschikbaar.
Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.
Vragen? Stel ze aan Gio
Wat ga je doen?
Voor een gemeente in de regio Noord- Limburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en nauwkeurige adresonderzoeker om het team te versterken. Als adresonderzoeker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van onderzoek naar adresgegevens om ervoor te zorgen dat de gemeentelijke administratie accuraat en up-to-date is. Je speelt een cruciale rol bij het waarborgen van de juistheid van onze registraties, het identificeren van onjuistheden en het bijwerken van de gegevens conform de geldende wet- en regelgeving.
Jouw taken zijn:
- Het opstarten en beoordelen van aanvragen briefadressen;
- Het analyseren en beoordelen van de verlengingen briefadressen;
- Het opstellen en versturen van (standaard)brieven, voornemens en besluiten;
- Het opstarten, uitvoeren en beëindigen van adresonderzoeken in Key 2 Burgerzaken;
- Analyseren en rapporteren van signalen omtrent juistheid van BRP gegeven;
- Onderzoek doen naar juiste adresgegevens van inwoners, waarbij gebruik gemaakt wordt van deskresearch, maar huisbezoek ook onderdeel kan zijn.
Wie ben jij?
De adresonderzoeker waar wij naar op zoek zijn, beschikt over onderstaande:
- Je hebt ervaring met het opstarten en uitvoeren van adresonderzoeken;
- Je bent administratief sterk (accuraat);
- Je beschikt over goede gespreksvaardigheden. Je hebt een daadkrachtige persoonlijkheid, en durft (de ongemakkelijke) vragen te stellen;
- Mbo werk- en denkniveau;
- Ervaring met het beoordelen van briefadressen;
- Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden en in staat om te communiceren met verschillende partijen. Hierbij kan je denken aan de communicatie naar de inwoner en de interne communicatie;
- Je bent stressbestendig en je schrikt niet van verbale agressie;
- Gedegen kennis van computersystemen, alsmede een goede typevaardigheid;
- Ervaring met het werken in Key2 Burgerzaken;
- Je bent 32-36 uur per week beschikbaar.
Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.
Vragen? Stel ze aan Gio
Solliciteren
Ga de uitdaging aan
Stap 1. Kennismaken
Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.
Stap 2. Inventariseren
We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.
Stap 3. Introduceren
Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.
Stap 4. Plaatsing
Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?