Adresonderzoeker

  • MBO
  • Vast / Tijdelijk
  • Limburg
  • € 3100-4800

Word een essentieel onderdeel van een van de bloeiende gemeentes in Noord-Limburg als adresonderzoeker! Jouw nauwkeurigheid en motivatie zijn de sleutel tot het waarborgen van accurate en up-to-date adresgegevens voor een gemeente. Maak een verschil door de juistheid van registraties te garanderen en onjuistheden te identificeren conform wet- en regelgeving.

Wat ga je doen?

Als Adresonderzoeker zorg jij ervoor dat de gemeentelijke administratie klopt als een bus. Je duikt diep in adresgegevens, zoekt onjuistheden op en zorgt dat alles up-to-date is. Dankzij jouw scherpe onderzoek en nauwkeurigheid blijft de Basisregistratie Personen (BRP) op rolletjes lopen. Soms zit je achter je bureau, soms sta je met je voeten op straat voor een huisbezoek.

Jouw taken:

  • Opstarten en beoordelen van aanvragen en verlengingen van briefadressen;
  • Opstellen en versturen van brieven, voornemens en besluiten;
  • Uitvoeren van adresonderzoeken in Key2 Burgerzaken, van begin tot eind;
  • Analyseren en rapporteren van signalen over de juistheid van BRP-gegevens;
  • Onderzoeken van juiste adresgegevens via deskresearch en, waar nodig, huisbezoeken.

Wie ben jij?

  • Je hebt ervaring met adresonderzoeken en weet precies waar je op moet letten;
  • Accuraat en administratief sterk – details ontgaan jou niet;
  • Je durft de lastige vragen te stellen en houdt van daadkrachtige gesprekken, ook als het ongemakkelijk wordt;
  • Mbo werk- en denkniveau is jouw basis;
  • Ervaring met het beoordelen van briefadressen is een pré;
  • Communicatief vaardig: je schakelt soepel met inwoners én collega’s;
  • Stressbestendig en je laat je niet snel uit het veld slaan, zelfs niet bij verbale agressie;
  • Je bent een kei met computersystemen en hebt een vlotte typevaardigheid;
  • Ervaring met Key2 Burgerzaken is een must;
  • Beschikbaar voor 32-36 uur per week.
     

Waarom dit jouw volgende stap is

  • Je bent dé held die zorgt voor betrouwbare gegevens in de gemeentelijke administratie;
  • Je werkt zelfstandig én met een team dat altijd voor je klaarstaat;
  • Afwisseling gegarandeerd: van diepgravend bureauonderzoek tot actieve veldwerk;
  • Impact maken? Zeker weten, want jouw werk raakt álle inwoners;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en mee te denken over procesverbetering.
     

Ben jij die scherpe, daadkrachtige Adresonderzoeker die wij zoeken? Solliciteer dan nu en help gemeenten hun administratie op orde te houden!

 

Wie zijn wij?

NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een doortastende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 2 vestigingen: Amsterdam & Den Haag. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Jessica

Hallo Adresonderzoeker

Word jij onze nieuwe collega?

Deel deze vacature

Wat ga je doen?

Als Adresonderzoeker zorg jij ervoor dat de gemeentelijke administratie klopt als een bus. Je duikt diep in adresgegevens, zoekt onjuistheden op en zorgt dat alles up-to-date is. Dankzij jouw scherpe onderzoek en nauwkeurigheid blijft de Basisregistratie Personen (BRP) op rolletjes lopen. Soms zit je achter je bureau, soms sta je met je voeten op straat voor een huisbezoek.

Jouw taken:

  • Opstarten en beoordelen van aanvragen en verlengingen van briefadressen;
  • Opstellen en versturen van brieven, voornemens en besluiten;
  • Uitvoeren van adresonderzoeken in Key2 Burgerzaken, van begin tot eind;
  • Analyseren en rapporteren van signalen over de juistheid van BRP-gegevens;
  • Onderzoeken van juiste adresgegevens via deskresearch en, waar nodig, huisbezoeken.

Wie ben jij?

  • Je hebt ervaring met adresonderzoeken en weet precies waar je op moet letten;
  • Accuraat en administratief sterk – details ontgaan jou niet;
  • Je durft de lastige vragen te stellen en houdt van daadkrachtige gesprekken, ook als het ongemakkelijk wordt;
  • Mbo werk- en denkniveau is jouw basis;
  • Ervaring met het beoordelen van briefadressen is een pré;
  • Communicatief vaardig: je schakelt soepel met inwoners én collega’s;
  • Stressbestendig en je laat je niet snel uit het veld slaan, zelfs niet bij verbale agressie;
  • Je bent een kei met computersystemen en hebt een vlotte typevaardigheid;
  • Ervaring met Key2 Burgerzaken is een must;
  • Beschikbaar voor 32-36 uur per week.
     

Waarom dit jouw volgende stap is

  • Je bent dé held die zorgt voor betrouwbare gegevens in de gemeentelijke administratie;
  • Je werkt zelfstandig én met een team dat altijd voor je klaarstaat;
  • Afwisseling gegarandeerd: van diepgravend bureauonderzoek tot actieve veldwerk;
  • Impact maken? Zeker weten, want jouw werk raakt álle inwoners;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en mee te denken over procesverbetering.
     

Ben jij die scherpe, daadkrachtige Adresonderzoeker die wij zoeken? Solliciteer dan nu en help gemeenten hun administratie op orde te houden!

 

Wie zijn wij?

NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een doortastende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 2 vestigingen: Amsterdam & Den Haag. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Jessica

Hallo Adresonderzoeker

Word jij onze nieuwe collega?

Deel deze vacature

Solliciteren

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Ga de uitdaging aan

Stap 1. Kennismaken

Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.

Stap 2. Inventariseren

We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.

Stap 3. Introduceren

Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.

Stap 4. Plaatsing

Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?