Administratief en Secretarieel Medewerker

  • MBO
  • Vast / Tijdelijk
  • Limburg
  • MBO
  • Vast / Tijdelijk
  • Limburg

Ben jij een administratieve duizendpoot met oog voor detail en een passie voor het ondersteunen van dynamische processen? Bij deze gemeente in de regio Midden-Limburg krijg je de kans om een cruciale rol te spelen binnen de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving (VTH).

Geplaatst op: 23 augustus 2024

Wat ga je doen?

In de regio Midden-Limburg werk je als Administratief en Secretarieel Medewerker binnen de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving (VTH). Samen met een team van ongeveer 50 collega’s zorg je ervoor dat alle administratieve processen rondom vergunningsaanvragen, toezicht en handhaving soepel verlopen. Je werkt nauw samen met vergunningverleners, juristen en toezichthouders, en ondersteunt diverse teams om de afdeling efficiënt te laten functioneren.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Ondersteunen bij bezwaar- en beroepsprocedures;
  • Ondersteunen bij de afhandeling van WOO-verzoeken;
  • Assisteren van de evenementen coördinator;
  • Ondersteunen van casemanagers Omgevingsrecht;
  • Ondersteunen van de vergunningverleners APV/Bijzondere wetten;
  • Verwerken van binnenkomende meldingen voor toezichthouders en boa’s.

Wie ben jij?

Jij bent een nauwkeurige en proactieve administratieve professional die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Met jouw afgeronde MBO-opleiding in een juridisch-administratieve richting of vergelijkbare ervaring ben je klaar om ons team te versterken. Je bent zelfstandig, toont enthousiasme en hebt bij voorkeur ervaring met het ondersteunen van juristen binnen een VTH-afdeling.

Jouw profiel:

  • Zorgvuldig en gericht op kwaliteit, met een enthousiaste en proactieve werkhouding;
  • Afgeronde MBO-opleiding in juridisch-administratieve richting of vergelijkbare ervaring;
  • Ervaring met VTH-processen en het ondersteunen van juristen is een pré;
  • Ervaring met het verwerken van gegevens in administratieve systemen;
  • Je bent 36 uur per week beschikbaar.

Redenen waarom dit jouw baan is:

  • Je werkt in een dynamisch team waar geen dag hetzelfde is;
  • Je krijgt de kans om nauw samen te werken met verschillende professionals binnen de gemeente;
  • Je speelt een sleutelrol in het soepel laten verlopen van belangrijke gemeentelijke processen.

Wie zijn wij?

NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Gio

Hallo Administratief en Secretarieel Medewerker

Word jij onze nieuwe collega?

Deel deze vacature

Wat ga je doen?

In de regio Midden-Limburg werk je als Administratief en Secretarieel Medewerker binnen de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving (VTH). Samen met een team van ongeveer 50 collega’s zorg je ervoor dat alle administratieve processen rondom vergunningsaanvragen, toezicht en handhaving soepel verlopen. Je werkt nauw samen met vergunningverleners, juristen en toezichthouders, en ondersteunt diverse teams om de afdeling efficiënt te laten functioneren.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Ondersteunen bij bezwaar- en beroepsprocedures;
  • Ondersteunen bij de afhandeling van WOO-verzoeken;
  • Assisteren van de evenementen coördinator;
  • Ondersteunen van casemanagers Omgevingsrecht;
  • Ondersteunen van de vergunningverleners APV/Bijzondere wetten;
  • Verwerken van binnenkomende meldingen voor toezichthouders en boa’s.

Wie ben jij?

Jij bent een nauwkeurige en proactieve administratieve professional die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Met jouw afgeronde MBO-opleiding in een juridisch-administratieve richting of vergelijkbare ervaring ben je klaar om ons team te versterken. Je bent zelfstandig, toont enthousiasme en hebt bij voorkeur ervaring met het ondersteunen van juristen binnen een VTH-afdeling.

Jouw profiel:

  • Zorgvuldig en gericht op kwaliteit, met een enthousiaste en proactieve werkhouding;
  • Afgeronde MBO-opleiding in juridisch-administratieve richting of vergelijkbare ervaring;
  • Ervaring met VTH-processen en het ondersteunen van juristen is een pré;
  • Ervaring met het verwerken van gegevens in administratieve systemen;
  • Je bent 36 uur per week beschikbaar.

Redenen waarom dit jouw baan is:

  • Je werkt in een dynamisch team waar geen dag hetzelfde is;
  • Je krijgt de kans om nauw samen te werken met verschillende professionals binnen de gemeente;
  • Je speelt een sleutelrol in het soepel laten verlopen van belangrijke gemeentelijke processen.

Wie zijn wij?

NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Gio

Hallo Administratief en Secretarieel Medewerker

Word jij onze nieuwe collega?

Deel deze vacature

Solliciteren

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Ga de uitdaging aan

Stap 1. Kennismaken

Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.

Stap 2. Inventariseren

We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.

Stap 3. Introduceren

Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.

Stap 4. Plaatsing

Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?