Administratief Medewerker Werk & Inkomen

  • MBO
  • Vast / Tijdelijk
  • Limburg
  • MBO
  • Vast / Tijdelijk
  • Limburg

Ben jij een administratief talent met interesse in werk en inkomen? Wil jij deel uitmaken van een gezellig inkomensteam? Vind jij het leuk om anderen te helpen en ben je een pietje precies in het bijhouden van administratie? Dan is NOVÉMBER. op zoek naar jou!

Geplaatst op: 7 maart 2024

Wat ga je doen?

Als Administratief Medewerker kom je terecht op de afdeling Werk & Inkomen. Jouw kritische blik wordt hier gewaardeerd! Je hebt oog voor verbeterkansen, vindt het leuk om administratieve processen te optimaliseren en enthousiasmeert collega’s om samen nog beter te worden. Ook denk je binnen het klantteam mee over de wijze waarop nieuwe klanten worden benaderd. En denk je mee over hoe we bestaande klanten nóg beter kunnen bedienen.

Concreet kun je denken aan de volgende taken:

  • Oppakken van de administratie, zoals het voorbereiden van schadebetalingen;
  • Contact onderhouden met verzekeraars, bijvoorbeeld over de ziek- en hersteld meldingen en de uitkeringen van de verzekering;
  • Het administreren en controleren van de betalingen door verzekeraars;
  • Het verzorgen van naverrekeningen van de inkomensverzekeringen;
  • Het administratief ondersteunen van onze dienstverlening op het gebied van loonregres;
  • Allerhande administratieve zaken;
  • Verwerken van mutaties in bijvoorbeeld contracten en polissen;
  • Klanten telefonisch of per mail te woord staan en hun behoefte inventariseren; wat kun je (nog) meer voor hen betekenen? Via jouw collega’s van de Buitendienst hoor je wat er speelt in het veld, maar je vindt het zelf ook leuk om het inkomenslandschap en ontwikkelingen binnen de Sociale Zekerheid goed in de gaten te houden.

Wie ben jij?

Ben jij die administratieve en goed georganiseerde back office medewerker met een gezonde ambitie, die wil ontdekken hoe een kleine organisatie groot kan zijn? 

  • Heb jij minimaal MBO-4 werk- en denkniveau, goede communicatieve skills en affiniteit met de verzekeringsbranche en/of Sociale zekerheid in Nederland?
  • Ben jij ook nog handig met Excel (minimaal basiskennis)? 
  • In bezit van Wft-diploma’s of bereid deze te halen? Heb je een energieke, positieve instelling en zie je het als een uitdaging om een flinke administratieve voorraad weg te werken én ben je beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week?
  • Ben je bereid om te werken in de regio Noord- Limburg?

Dan willen wij jou heel graag ontmoeten en onder het genot van een kop koffie nader kennis maken!

Wie zijn wij?

NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Jessica

Hallo Administratief Medewerker Werk & Inkomen

Word jij onze nieuwe collega?

Deel deze vacature

Wat ga je doen?

Als Administratief Medewerker kom je terecht op de afdeling Werk & Inkomen. Jouw kritische blik wordt hier gewaardeerd! Je hebt oog voor verbeterkansen, vindt het leuk om administratieve processen te optimaliseren en enthousiasmeert collega’s om samen nog beter te worden. Ook denk je binnen het klantteam mee over de wijze waarop nieuwe klanten worden benaderd. En denk je mee over hoe we bestaande klanten nóg beter kunnen bedienen.

Concreet kun je denken aan de volgende taken:

  • Oppakken van de administratie, zoals het voorbereiden van schadebetalingen;
  • Contact onderhouden met verzekeraars, bijvoorbeeld over de ziek- en hersteld meldingen en de uitkeringen van de verzekering;
  • Het administreren en controleren van de betalingen door verzekeraars;
  • Het verzorgen van naverrekeningen van de inkomensverzekeringen;
  • Het administratief ondersteunen van onze dienstverlening op het gebied van loonregres;
  • Allerhande administratieve zaken;
  • Verwerken van mutaties in bijvoorbeeld contracten en polissen;
  • Klanten telefonisch of per mail te woord staan en hun behoefte inventariseren; wat kun je (nog) meer voor hen betekenen? Via jouw collega’s van de Buitendienst hoor je wat er speelt in het veld, maar je vindt het zelf ook leuk om het inkomenslandschap en ontwikkelingen binnen de Sociale Zekerheid goed in de gaten te houden.

Wie ben jij?

Ben jij die administratieve en goed georganiseerde back office medewerker met een gezonde ambitie, die wil ontdekken hoe een kleine organisatie groot kan zijn? 

  • Heb jij minimaal MBO-4 werk- en denkniveau, goede communicatieve skills en affiniteit met de verzekeringsbranche en/of Sociale zekerheid in Nederland?
  • Ben jij ook nog handig met Excel (minimaal basiskennis)? 
  • In bezit van Wft-diploma’s of bereid deze te halen? Heb je een energieke, positieve instelling en zie je het als een uitdaging om een flinke administratieve voorraad weg te werken én ben je beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week?
  • Ben je bereid om te werken in de regio Noord- Limburg?

Dan willen wij jou heel graag ontmoeten en onder het genot van een kop koffie nader kennis maken!

Wie zijn wij?

NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Jessica

Hallo Administratief Medewerker Werk & Inkomen

Word jij onze nieuwe collega?

Deel deze vacature

Ga de uitdaging aan

Stap 1. Kennismaken

Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.

Stap 2. Inventariseren

We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.

Stap 3. Introduceren

Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.

Stap 4. Plaatsing

Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?