Wat ga je doen?
Wat ga je doen?
Als Beleidsmedewerker/Coördinator Facilitaire Zaken ben jij de spil in de voorbereiding en nazorg van het gerenoveerde stadhuis. Je bent verantwoordelijk voor het overnemen van renovatie-gerelateerde taken en het ontwikkelen van beleidsdocumenten voor een soepele transitie.
Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
- Het overnemen van een deel van de renovatie-gerelateerde taken van de coördinator Facilitaire Zaken;
- Inventariseren van benodigd beleid en opstellen hiervan (operationeel en tactisch) voor het stadhuis, inclusief huisregels, afvalbeleid, toegangsbeleid en ruimtebeheer;
- Meewerken aan de implementatie van de opgestelde beleidsdocumenten;
- Bijdragen aan een vlotte ingebruikname van het gerenoveerde stadhuis;
- Samenwerken met diverse stakeholders binnen en buiten de gemeente voor een geslaagde transitie.
Wie ben jij?
Wie ben jij?
Wij zoeken een enthousiaste en proactieve professional met een hands-on mentaliteit. Jij bent iemand die niet terugdeinst voor zowel strategische als operationele taken. De functie betreft een rol van 36 uur per week in de regio West-Friesland.
Jij hebt:
- HBO-werk- en denkniveau;
- Ervaring op tactisch en strategisch niveau met facilitaire onderwerpen in relatie tot nieuwbouw als projectmedewerker of projectleider;
- Uitstekende schrijfvaardigheden, met het vermogen om beleidsdocumenten te schrijven;
- Een praktische, oplossingsgerichte instelling met een hands-on mentaliteit;
- Bereidheid om letterlijk de handen uit de mouwen te steken als het noodzakelijk is.
Redenen waarom dit jouw baan is:
- Maatschappelijke Impact: Werk mee aan een project dat direct invloed heeft op de inwoners en medewerkers van de gemeente.
- Dynamische Werkomgeving: Geen dag is hetzelfde in deze veelzijdige rol waar je zowel strategisch als operationeel bezig bent.
- Team Spirit: Je werkt samen met een gedreven en gezellig team dat zich inzet voor de toekomst van een historische en bruisende stad.
Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.
Vragen? Stel ze aan Jessica
Wat ga je doen?
Wat ga je doen?
Als Beleidsmedewerker/Coördinator Facilitaire Zaken ben jij de spil in de voorbereiding en nazorg van het gerenoveerde stadhuis. Je bent verantwoordelijk voor het overnemen van renovatie-gerelateerde taken en het ontwikkelen van beleidsdocumenten voor een soepele transitie.
Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
- Het overnemen van een deel van de renovatie-gerelateerde taken van de coördinator Facilitaire Zaken;
- Inventariseren van benodigd beleid en opstellen hiervan (operationeel en tactisch) voor het stadhuis, inclusief huisregels, afvalbeleid, toegangsbeleid en ruimtebeheer;
- Meewerken aan de implementatie van de opgestelde beleidsdocumenten;
- Bijdragen aan een vlotte ingebruikname van het gerenoveerde stadhuis;
- Samenwerken met diverse stakeholders binnen en buiten de gemeente voor een geslaagde transitie.
Wie ben jij?
Wie ben jij?
Wij zoeken een enthousiaste en proactieve professional met een hands-on mentaliteit. Jij bent iemand die niet terugdeinst voor zowel strategische als operationele taken. De functie betreft een rol van 36 uur per week in de regio West-Friesland.
Jij hebt:
- HBO-werk- en denkniveau;
- Ervaring op tactisch en strategisch niveau met facilitaire onderwerpen in relatie tot nieuwbouw als projectmedewerker of projectleider;
- Uitstekende schrijfvaardigheden, met het vermogen om beleidsdocumenten te schrijven;
- Een praktische, oplossingsgerichte instelling met een hands-on mentaliteit;
- Bereidheid om letterlijk de handen uit de mouwen te steken als het noodzakelijk is.
Redenen waarom dit jouw baan is:
- Maatschappelijke Impact: Werk mee aan een project dat direct invloed heeft op de inwoners en medewerkers van de gemeente.
- Dynamische Werkomgeving: Geen dag is hetzelfde in deze veelzijdige rol waar je zowel strategisch als operationeel bezig bent.
- Team Spirit: Je werkt samen met een gedreven en gezellig team dat zich inzet voor de toekomst van een historische en bruisende stad.
Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.
Vragen? Stel ze aan Jessica
Solliciteren
Ga de uitdaging aan
Stap 1. Kennismaken
Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.
Stap 2. Inventariseren
We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.
Stap 3. Introduceren
Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.
Stap 4. Plaatsing
Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?