Beleidsmedewerker Wonen
Wil jij een cruciale rol spelen in de dynamische ontwikkeling van de woningmarkt bij een gemeente in de regio Amstelland? NOVÉMBER. zoekt een gedreven beleidsmedewerker wonen die klaar is voor de uitdaging van het verdubbelen van het inwonersaantal en de ambitieuze woningbouwplannen van de gemeente!
Geplaatst op: 14 juni 2024
Wat ga je doen?
Wat ga je doen?
Als beleidsmedewerker ben jij dé generalist op het gebied van volkshuisvesting. Je staat voor diverse taken, variërend van overleg met de wethouder wonen tot het aanpakken van illegale bewoning.
Hier zijn enkele van jouw taken en verantwoordelijkheden:
- Actueel houden van het woonzorgbeleid en dit vastleggen in verordeningen;
- Implementeren van de woonzorgvisie, inclusief onderzoek naar sociale koop in de gemeente;
- Adviseren over woningbouwprogramma's en beleidsuitvoering;
- Evalueren van het meldpunt goed verhuurderschap;
- Inhoudelijke afstemming met de regio;
- Tegengaan van leegstand.
Als onderdeel van een team van 14 professionals werkzaam in diverse gebieden van ruimtelijke ontwikkeling, economie, mobiliteit, duurzaamheid en openbare ruimte, speel jij een essentiële rol in het vormgeven van de toekomst van deze gemeente.
Wie ben jij?
Wie ben jij?
Jij bent een zelfstandige, proactieve verbinder met een HBO/WO-werk- en denkniveau. Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie is een pré, maar geen vereiste. Je gedijt goed in een politiek-bestuurlijke omgeving en bent bekend met snel schakelen en effectief communiceren op alle niveaus. Deze fulltime functie biedt een uitdagende kans om jouw expertise in te zetten voor de groei en ontwikkeling van Ouder-Amstel.
Redenen waarom dit jouw baan is:
- Je speelt een centrale rol in het vormgeven van de dynamische woningmarkt van Ouder-Amstel;
- Je krijgt de kans om een directe impact te hebben op de levens van de inwoners door het ontwikkelen van beleid dat aansluit bij hun behoeften;
- Je werkt in een inspirerende en informele omgeving met veel ruimte voor eigen initiatief en groei.
Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.
Vragen? Stel ze aan Jessica
Wat ga je doen?
Wat ga je doen?
Als beleidsmedewerker ben jij dé generalist op het gebied van volkshuisvesting. Je staat voor diverse taken, variërend van overleg met de wethouder wonen tot het aanpakken van illegale bewoning.
Hier zijn enkele van jouw taken en verantwoordelijkheden:
- Actueel houden van het woonzorgbeleid en dit vastleggen in verordeningen;
- Implementeren van de woonzorgvisie, inclusief onderzoek naar sociale koop in de gemeente;
- Adviseren over woningbouwprogramma's en beleidsuitvoering;
- Evalueren van het meldpunt goed verhuurderschap;
- Inhoudelijke afstemming met de regio;
- Tegengaan van leegstand.
Als onderdeel van een team van 14 professionals werkzaam in diverse gebieden van ruimtelijke ontwikkeling, economie, mobiliteit, duurzaamheid en openbare ruimte, speel jij een essentiële rol in het vormgeven van de toekomst van deze gemeente.
Wie ben jij?
Wie ben jij?
Jij bent een zelfstandige, proactieve verbinder met een HBO/WO-werk- en denkniveau. Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie is een pré, maar geen vereiste. Je gedijt goed in een politiek-bestuurlijke omgeving en bent bekend met snel schakelen en effectief communiceren op alle niveaus. Deze fulltime functie biedt een uitdagende kans om jouw expertise in te zetten voor de groei en ontwikkeling van Ouder-Amstel.
Redenen waarom dit jouw baan is:
- Je speelt een centrale rol in het vormgeven van de dynamische woningmarkt van Ouder-Amstel;
- Je krijgt de kans om een directe impact te hebben op de levens van de inwoners door het ontwikkelen van beleid dat aansluit bij hun behoeften;
- Je werkt in een inspirerende en informele omgeving met veel ruimte voor eigen initiatief en groei.
Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.
Vragen? Stel ze aan Jessica
Solliciteren
Ga de uitdaging aan
Stap 1. Kennismaken
Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.
Stap 2. Inventariseren
We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.
Stap 3. Introduceren
Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.
Stap 4. Plaatsing
Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?