Inkomensconsulent

  • HBO
  • Vast / Tijdelijk
  • Limburg
  • HBO
  • Vast / Tijdelijk
  • Limburg

Ben jij op zoek naar een uitdagende rol als inkomensconsulent binnen het sociaal domein? Onze opdrachtgever, een gemeente in Midden-Limburg, biedt een dynamische werkomgeving waarin je kunt bijdragen aan de ontwikkeling van de dienstverlening aan inwoners.

Geplaatst op: 26 april 2024

Wat ga je doen?

Als inkomensconsulent ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van diverse aanvragen binnen het sociaal domein. Dit omvat onder andere het behandelen van aanvragen voor bijzondere bijstand, individuele inkomenstoeslag en meedoen regelingen. Daarnaast draag je bij aan de uitkeringsadministratie en beheer je de caseload van reguliere klanten.

Wie ben jij?

Je bent een cliëntgerichte professional met affiniteit voor verschillende culturen en achtergronden. Je hebt een grondige kennis van relevante wet- en regelgeving, zoals de Participatiewet en de Wet Inburgering. Met jouw analytisch denkvermogen en proactieve houding weet je complexe situaties adequaat aan te pakken. Een HBO werk- en denkniveau is vereist, evenals relevante werkervaring als inkomensconsulent, bij voorkeur met Suites voor het sociaal domein. Beheersing van relevante talen is een pre.

Je bent 32 uur per week beschikbaar.

Wie zijn wij?

NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Jessica

Hallo Inkomensconsulent

Word jij onze nieuwe collega?

Deel deze vacature

Wat ga je doen?

Als inkomensconsulent ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van diverse aanvragen binnen het sociaal domein. Dit omvat onder andere het behandelen van aanvragen voor bijzondere bijstand, individuele inkomenstoeslag en meedoen regelingen. Daarnaast draag je bij aan de uitkeringsadministratie en beheer je de caseload van reguliere klanten.

Wie ben jij?

Je bent een cliëntgerichte professional met affiniteit voor verschillende culturen en achtergronden. Je hebt een grondige kennis van relevante wet- en regelgeving, zoals de Participatiewet en de Wet Inburgering. Met jouw analytisch denkvermogen en proactieve houding weet je complexe situaties adequaat aan te pakken. Een HBO werk- en denkniveau is vereist, evenals relevante werkervaring als inkomensconsulent, bij voorkeur met Suites voor het sociaal domein. Beheersing van relevante talen is een pre.

Je bent 32 uur per week beschikbaar.

Wie zijn wij?

NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Jessica

Hallo Inkomensconsulent

Word jij onze nieuwe collega?

Deel deze vacature

Ga de uitdaging aan

Stap 1. Kennismaken

Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.

Stap 2. Inventariseren

We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.

Stap 3. Introduceren

Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.

Stap 4. Plaatsing

Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?