Wat ga je doen?
Één ingang voor alle inwoners wat betreft het sociaal domein. Voor de functie toegangsmedewerker sociaal domein zijn we op zoek naar jou als je energie krijgt van het helpen van inwoners bij vraagstukken binnen het sociale domein.
Wat ga je doen:
- Als toegangsmedewerker sociaal domein:
- Ben je het eerste aanspreekpunt (telefonisch en digitaal) voor inwoners wat betreft hun vragen voor het sociaal domein;
- Behandel je digitale meldingen, vraagt waar nodig meer informatie op van de inwoner en je handelt de melding af door middel van doorverwijzen naar een andere partij of naar het juiste team binnen het sociaal domein;
- Beantwoord je zoveel mogelijk zelf de (complexe) vragen van klanten over producten en regelingen op het gebied van het sociaal domein, of helpt de klant de juiste kant op om deze informatie te krijgen;
- Tijdens de telefoongesprekken beoordeel je of een hulpvraag opgelost moet worden door een voorziening vanuit de gemeente, indien dit zo is registreer je ook gelijk de melding en/of help je de klant de juiste aanvraagformulieren te vinden;
- Werk je nauw samen met andere afdelingen binnen het sociaal domein om de inwoners zo snel en eenvoudig mogelijk te helpen;
- Denk je mee over waar verbetering van de dienstverlening mogelijk is om het de inwoners makkelijker te maken.
Wie ben jij?
- Jij hebt ervaring met de gemeentelijke dienstverlening t.o.v. het sociaal domein en de sociale en collectieve voorzieningen;
- Bent minimaal in het bezit van een mbo+/ mbo-4 werk- en denkniveau.
En verder:
- Is ervaring met werken met klanten een vereiste;
- Is ervaring met Suite voor het Sociaal Domein en Suite voor Sociale Regie een pré;
- Beheers je de Nederlandse en Engelse taal goed, zowel in woord als in geschrifte;
- Heb je een sterk probleemoplossend vermogen en een professionele houding;
- Heb je empathisch vermogen, ben je in staat met de klant mee te denken maar kan je ook de regie nemen in een gesprek;
- Ben je digitaal vaardig en kan je snel schakelen tussen verschillende systemen en werkzaamheden;
- Sta je stevig in je schoenen, ben je flexibel en communicatief sterk.
Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.
Vragen? Stel ze aan Martijn
Wat ga je doen?
Één ingang voor alle inwoners wat betreft het sociaal domein. Voor de functie toegangsmedewerker sociaal domein zijn we op zoek naar jou als je energie krijgt van het helpen van inwoners bij vraagstukken binnen het sociale domein.
Wat ga je doen:
- Als toegangsmedewerker sociaal domein:
- Ben je het eerste aanspreekpunt (telefonisch en digitaal) voor inwoners wat betreft hun vragen voor het sociaal domein;
- Behandel je digitale meldingen, vraagt waar nodig meer informatie op van de inwoner en je handelt de melding af door middel van doorverwijzen naar een andere partij of naar het juiste team binnen het sociaal domein;
- Beantwoord je zoveel mogelijk zelf de (complexe) vragen van klanten over producten en regelingen op het gebied van het sociaal domein, of helpt de klant de juiste kant op om deze informatie te krijgen;
- Tijdens de telefoongesprekken beoordeel je of een hulpvraag opgelost moet worden door een voorziening vanuit de gemeente, indien dit zo is registreer je ook gelijk de melding en/of help je de klant de juiste aanvraagformulieren te vinden;
- Werk je nauw samen met andere afdelingen binnen het sociaal domein om de inwoners zo snel en eenvoudig mogelijk te helpen;
- Denk je mee over waar verbetering van de dienstverlening mogelijk is om het de inwoners makkelijker te maken.
Wie ben jij?
- Jij hebt ervaring met de gemeentelijke dienstverlening t.o.v. het sociaal domein en de sociale en collectieve voorzieningen;
- Bent minimaal in het bezit van een mbo+/ mbo-4 werk- en denkniveau.
En verder:
- Is ervaring met werken met klanten een vereiste;
- Is ervaring met Suite voor het Sociaal Domein en Suite voor Sociale Regie een pré;
- Beheers je de Nederlandse en Engelse taal goed, zowel in woord als in geschrifte;
- Heb je een sterk probleemoplossend vermogen en een professionele houding;
- Heb je empathisch vermogen, ben je in staat met de klant mee te denken maar kan je ook de regie nemen in een gesprek;
- Ben je digitaal vaardig en kan je snel schakelen tussen verschillende systemen en werkzaamheden;
- Sta je stevig in je schoenen, ben je flexibel en communicatief sterk.
Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.
Vragen? Stel ze aan Martijn
Solliciteren
Ga de uitdaging aan
Stap 1. Kennismaken
Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.
Stap 2. Inventariseren
We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.
Stap 3. Introduceren
Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.
Stap 4. Plaatsing
Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?