Projectleider aanbesteding raadsinformatiesysteem (RIS)

  • HBO
  • Vast / Tijdelijk
  • Noord-Holland
  • HBO
  • Vast / Tijdelijk
  • Noord-Holland

Ben jij de projectleider die de digitale raadsinformatie naar een hoger niveau tilt? Voor een gemeente in de regio Kennemerland zoekt NOVÉMBER. een tijdelijke projectleider voor de aanbesteding en implementatie van ons nieuwe raadsinformatiesysteem.

Geplaatst op: 14 juni 2024

Wat ga je doen?

Wat ga je doen?

Als projectleider begeleid je het volledige inkoop- en implementatietraject van een nieuw raadsinformatiesysteem voor de gemeenteraad van Heemskerk, gelegen in de regio Kennemerland. Je werkt samen met een werkgroep van raadsleden en griffiemedewerkers om het programma van eisen en wensen op te stellen en zorgt voor een soepele uitvoering en implementatie.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Opstellen van een programma van eisen en wensen in samenwerking met de werkgroep, ambtelijke organisatie en inkooporganisatie;
  • Begeleiden van het gehele aanbestedingstraject tot en met de implementatie;
  • Aansturen van diverse stakeholders en leveranciers tijdens zowel de project- als implementatiefase;
  • Schakelen tussen strategische en uitvoerende taken, en tussen verschillende betrokken partijen zoals griffie, raad, ambtelijke organisatie en leveranciers;
  • Zorgdragen voor omgevingsbewustzijn en tactvol omgaan met verschillende belangen;
  • Bewaken van de voortgang en het resultaatgericht realiseren van concrete doelen;
  • Communiceren met overtuigingskracht en het creëren van win-win situaties tijdens discussies.

Wie ben jij?

Wie ben jij?

Jij bent een daadkrachtige projectleider die stevig in zijn schoenen staat en makkelijk schakelt tussen verschillende rollen en verantwoordelijkheden. Deze functie is voor 14 uur per week in de regio Kennemerland.

Profiel en vereisten:

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur in Informatiemanagement;
  • Zorgvuldigheid en zelfstandig kunnen werken;
  • Ervaring met digitalisering en advisering, specifiek met raadsinformatiesystemen;
  • Bekendheid met het begeleiden van inkoop- en implementatietrajecten;
  • Ervaring in het aansturen van diverse stakeholders en leveranciers tijdens deze trajecten;
  • Actieve en dienstverlenende instelling, met een sterk omgevingsbewustzijn;
  • Sterke communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht;
  • Affiniteit en interesse in de lokale democratie zijn een pluspunt. 

Redenen waarom dit jouw baan is:

  • Je krijgt de kans om een cruciale rol te spelen in de digitalisering van gemeentelijke processen;
  • Je werkt in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is;
  • Je maakt deel uit van een team dat waarde hecht aan samenwerking en innovatie.

Wie zijn wij?

NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Jessica

Hallo Projectleider aanbesteding raadsinformatiesysteem (RIS)

Word jij onze nieuwe collega?

Deel deze vacature

Wat ga je doen?

Wat ga je doen?

Als projectleider begeleid je het volledige inkoop- en implementatietraject van een nieuw raadsinformatiesysteem voor de gemeenteraad van Heemskerk, gelegen in de regio Kennemerland. Je werkt samen met een werkgroep van raadsleden en griffiemedewerkers om het programma van eisen en wensen op te stellen en zorgt voor een soepele uitvoering en implementatie.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Opstellen van een programma van eisen en wensen in samenwerking met de werkgroep, ambtelijke organisatie en inkooporganisatie;
  • Begeleiden van het gehele aanbestedingstraject tot en met de implementatie;
  • Aansturen van diverse stakeholders en leveranciers tijdens zowel de project- als implementatiefase;
  • Schakelen tussen strategische en uitvoerende taken, en tussen verschillende betrokken partijen zoals griffie, raad, ambtelijke organisatie en leveranciers;
  • Zorgdragen voor omgevingsbewustzijn en tactvol omgaan met verschillende belangen;
  • Bewaken van de voortgang en het resultaatgericht realiseren van concrete doelen;
  • Communiceren met overtuigingskracht en het creëren van win-win situaties tijdens discussies.

Wie ben jij?

Wie ben jij?

Jij bent een daadkrachtige projectleider die stevig in zijn schoenen staat en makkelijk schakelt tussen verschillende rollen en verantwoordelijkheden. Deze functie is voor 14 uur per week in de regio Kennemerland.

Profiel en vereisten:

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur in Informatiemanagement;
  • Zorgvuldigheid en zelfstandig kunnen werken;
  • Ervaring met digitalisering en advisering, specifiek met raadsinformatiesystemen;
  • Bekendheid met het begeleiden van inkoop- en implementatietrajecten;
  • Ervaring in het aansturen van diverse stakeholders en leveranciers tijdens deze trajecten;
  • Actieve en dienstverlenende instelling, met een sterk omgevingsbewustzijn;
  • Sterke communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht;
  • Affiniteit en interesse in de lokale democratie zijn een pluspunt. 

Redenen waarom dit jouw baan is:

  • Je krijgt de kans om een cruciale rol te spelen in de digitalisering van gemeentelijke processen;
  • Je werkt in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is;
  • Je maakt deel uit van een team dat waarde hecht aan samenwerking en innovatie.

Wie zijn wij?

NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.

Vragen? Stel ze aan Jessica

Hallo Projectleider aanbesteding raadsinformatiesysteem (RIS)

Word jij onze nieuwe collega?

Deel deze vacature

Ga de uitdaging aan

Stap 1. Kennismaken

Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.

Stap 2. Inventariseren

We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.

Stap 3. Introduceren

Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.

Stap 4. Plaatsing

Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?