Senior Adresonderzoeker Burgerzaken
Klaar voor een uitdagende rol waarin je het hart van de gemeente laat kloppen? Als senior adresonderzoeker bij Burgerzaken speur je naar oplossingen, werk je resultaatgericht en draag je bij aan een nauwkeurige BRP.
Durf jij de uitdaging aan? Lees verder!
Geplaatst op: 18 september 2023
Wat ga je doen?
Voor een gemeente in de provincie Utrecht zijn wij op zoek naar een senior adresonderzoeker burgerzaken.
Burgerzaken is de beheerder van identiteiten, expert in persoonsinformatie en het kloppend hart van de gemeente. De afdeling is een proactieve en klantgerichte organisatie, die binnen de kaders van wet- en regelgeving, producten en diensten op een innovatieve en kwalitatief hoogwaardige wijze verlenen met enthousiaste en deskundige medewerkers. Het team Adresonderzoek, onderdeel van Burgerzaken, heeft als belangrijkste taak dat de BRP op orde is. Oftewel: de juiste persoon op het juiste adres staat ingeschreven. De functie maakt onderdeel uit van het team Kennis en Kwaliteit van de afdeling Burgerzaken, dat bestaat uit (senior) adresonderzoekers, vakspecialisten Burgerzaken, juristen en beleidsmedewerkers.
Als senior adresonderzoeker ben je in staat problemen te signaleren, op te sporen en hiervan de mogelijke oorzaken te onderzoeken. Je kan resultaatgericht werken aan de hand van concrete doelen. Daarnaast vind je het leuk om in een team te werken en zo een bijdrage te leveren aan een gezamenlijk resultaat. Ook sta je stevig in jouw schoenen en schrik je niet van verbale agressie. Tot slot houd je van veelvuldig klantcontact en ben je in staat om verschillende gesprekstechnieken toe te passen.
Jouw taken zijn:
- Het opstarten en beoordelen van aanvragen briefadressen;
- het analyseren en beoordelen van de verlengingen briefadressen;
- het opstellen en versturen van (standaard)brieven, voornemens en besluiten;
- het opstarten, uitvoeren en beëindigen van adresonderzoeken in Key 2 Burgerzaken;
- analyseren en rapporteren van signalen omtrent juistheid van BRP gegeven;
- onderzoek doen naar juiste adresgegevens van inwoners, waarbij gebruik gemaakt wordt van deskresearch, maar huisbezoek ook onderdeel kan zijn.
Wie ben jij?
Jij bent in het bezit van:
- Mbo werk- en denkniveau;
- ervaring met het beoordelen van briefadressen;
- goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden en in staat om te communiceren met verschillende partijen. Hierbij kan je denken aan de communicatie naar de inwoner en de interne communicatie;
- je bent stressbestendig en je schrikt niet van verbale agressie;
- gedegen kennis van computersystemen, alsmede een goede typevaardigheid;
- ervaring met het werken in Key2 Burgerzaken.
Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.
Vragen? Stel ze aan Martijn
Wat ga je doen?
Voor een gemeente in de provincie Utrecht zijn wij op zoek naar een senior adresonderzoeker burgerzaken.
Burgerzaken is de beheerder van identiteiten, expert in persoonsinformatie en het kloppend hart van de gemeente. De afdeling is een proactieve en klantgerichte organisatie, die binnen de kaders van wet- en regelgeving, producten en diensten op een innovatieve en kwalitatief hoogwaardige wijze verlenen met enthousiaste en deskundige medewerkers. Het team Adresonderzoek, onderdeel van Burgerzaken, heeft als belangrijkste taak dat de BRP op orde is. Oftewel: de juiste persoon op het juiste adres staat ingeschreven. De functie maakt onderdeel uit van het team Kennis en Kwaliteit van de afdeling Burgerzaken, dat bestaat uit (senior) adresonderzoekers, vakspecialisten Burgerzaken, juristen en beleidsmedewerkers.
Als senior adresonderzoeker ben je in staat problemen te signaleren, op te sporen en hiervan de mogelijke oorzaken te onderzoeken. Je kan resultaatgericht werken aan de hand van concrete doelen. Daarnaast vind je het leuk om in een team te werken en zo een bijdrage te leveren aan een gezamenlijk resultaat. Ook sta je stevig in jouw schoenen en schrik je niet van verbale agressie. Tot slot houd je van veelvuldig klantcontact en ben je in staat om verschillende gesprekstechnieken toe te passen.
Jouw taken zijn:
- Het opstarten en beoordelen van aanvragen briefadressen;
- het analyseren en beoordelen van de verlengingen briefadressen;
- het opstellen en versturen van (standaard)brieven, voornemens en besluiten;
- het opstarten, uitvoeren en beëindigen van adresonderzoeken in Key 2 Burgerzaken;
- analyseren en rapporteren van signalen omtrent juistheid van BRP gegeven;
- onderzoek doen naar juiste adresgegevens van inwoners, waarbij gebruik gemaakt wordt van deskresearch, maar huisbezoek ook onderdeel kan zijn.
Wie ben jij?
Jij bent in het bezit van:
- Mbo werk- en denkniveau;
- ervaring met het beoordelen van briefadressen;
- goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden en in staat om te communiceren met verschillende partijen. Hierbij kan je denken aan de communicatie naar de inwoner en de interne communicatie;
- je bent stressbestendig en je schrikt niet van verbale agressie;
- gedegen kennis van computersystemen, alsmede een goede typevaardigheid;
- ervaring met het werken in Key2 Burgerzaken.
Wie zijn wij?
NOVÉMBER. doet dingen net even anders. We zijn goudeerlijk en bijzonder transparant. Bijten ons vast en laten niet meer los. Wij gaan voor professioneel advies inclusief persoonlijke aandacht. Wij zijn een snelgroeiende recruitmentclub die landelijk werkt vanuit 3 vestigingen Amsterdam, Den Haag en Groningen. Onze focus ligt op detacheren en werving & selectie. Met een flinke dosis enthousiasme en daadkracht brengen we de juiste mensen samen én samen brengen we mensen verder.
Vragen? Stel ze aan Martijn
Solliciteren
Ga de uitdaging aan
Stap 1. Kennismaken
Wie ben je? Wat zijn je wensen? En waar ben je goed in? We willen alles van je weten. Om zo een goed beeld van jouw totaalplaatje te krijgen. Dat doen we tijdens een intake. Digitaal. Of bij ons op kantoor.
Stap 2. Inventariseren
We bekijken je cv en de mogelijkheden in de markt. Vinden we een match? Soms vragen we je een motivatiebrief te schrijven. Of een referentie van een vorige werkgever aan te leveren.
Stap 3. Introduceren
Het moment van de waarheid. We introduceren jouw profiel bij de opdrachtgever. Klopt vraag en aanbod? Hier ligt de kracht van NOVÉMBER. De perfecte match maken.
Stap 4. Plaatsing
Goed nieuws! Je mag van start bij de opdrachtgever. NOVÉMBER. maakt de administratie in orde. Zodat jij je kunt focussen op je nieuwe opdracht. Ben je er klaar voor?